esmaspäev, 17. oktoober 2016

Minu sünnipäev!


Mu sünnipäev oli juba pea kuu aega tagasi, nii et oleks viisakas väike postitus teha. Lühidalt. Mul oli väga lahe sünnipäev! Käisime Troimi, Mary ja Yuryga Livin kohvikus maalimiskursusel. Üks tore vene kunstniku-tšikk korraldab paar korda nädalas maalimis-joonistamistunde, millega kaasneb väike söök ja väike klaas veini. Tema valib teema ja õpilased siis proovivad, nii hästi kui oskavad, vastava maali luua. 

Meil sai igatahes väga palju nalja, arvatavasti sellepärast, et Troim ei tahtnud üldse joonistada, aga minu pärast võttis ikka pintsli kätte, ja teiseks, et Mary ja Yury on mõlemad Peterburi kunstiülikooli lõpetanud ja seega pole just eriline sihtgrupp, kes peaks joonistamistunde võtma! See Sasha oli küll väga imestunud näoga ja tundis võib-olla isegi natuke piinlikkust, kui seda kuulis. 

Troim maalis oma erilisi karaktereid ning Mary ja Yury lähenesid ka templi joonistamisele loominguliselt. Mina üritasin ikka täpselt teemas püsida. Sasha käis ringi ja õpetas ning oli väga hoolitsev. Tegelikult oli ka Maryl ja Yuryl põnev, sest akvarellidega polnud nemadki 10 aastat joonistanud. Väga haarav oli värvide, pintslite ja veega möllata. Õhkkond oli vaba ja lahe.

Kursus kestis paar tundi ning pärast jalutasime neljakesi randa, ostsime hunniku värskeid kevadrulle ja kuulasime Bungalos sünnipäevalaule, nii inglise kui vietnami keeles. 
Mulle nii meeldis selliselt oma sünnipäeva tähistada. ei mingit suurt rahvamassi ja lookas laua taga söömist-joomist ja kui toredad mälestused sellest õhtust jäid. 

Siin on sünnipäeva fotod


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar