neljapäev, 28. november 2013

Ana Mandara



Ma polegi veel kirjutanud, et ma pole nüüdseks juba peaaegu kaks kuud meres ujumas käinud ning seda sellepärast, et me liitusime Ana Mandara resorti fitness-paketiga. No midagi sellist. Meist 1 km kaugusel rannas asub Nha Trangi kõige ilusam 5 * resort, see on ainus resort, mis asub Nha Trangi linnas sees ja otse mere ääres, ümbritsetud paksu müüriga, et tänavamüra külastajateni ei kanduks. See koht on lihtsalt megailus, paljude puude, põõsaste ja lilledega. Külalised elavad väikestes bungalotes, millel on kõigil väike rõdu ja osal ka vaade otse merele. Meie liitusime Ana Mandaraga, kuna seal on korralik suur bassein (ei teagi, kas 20 või 25 meetrit) ja pisike aga korralik jõusaal. Nüüd ongi nii, et mina käin seal ujumas ja Troim jõusaalis. Ta käib ka ikka peaaegu iga päev ja teeb pool tundi seal midagi J Boonuseks on Ana Mandaras veel megasuured vannilinad, hullult mugavad lamamistoolid, tasuta joogivesi, privaatdušš, šampoon, dušigeel, wifi ja rahu! Aa, ja tegelikult on seal ka tenniseväljak, mida me kasutada võime, aga siiani pole seda proovinud.

Me võime seal käia iga päev nii mitu korda kui tahame ja nii kaua kui tahame. Seal lugeda või lamada või magada. Neil on ka päris suur privaatrand, kus me samuti olla võiksime, aga hetkel olen ma seal ainult paar korda pärastlõunal lugemas käinud. Igatahes, kui ma seal ujun, on mul tunne, et jälle üks unistus on täitunud. Hommikuti olen seal tihtipeale ainus inimene, nii et tegemist on minu suure erabasseiniga ning saan ujuda nii, et silme ees on meri, saared, liiv ja palmid ja pea kohal lõputu taevas, mitte päevavalguslambid.

Muidugi tulevad nüüd jõulud, aastavahetus ja üldse turismi kõrghooaeg, mis tähendab palju, palju rohkem külastajaid, aga see koht on ikkagi ujumiseks ja lõõgastuseks super. Meres ei saaks ma muidugi niikuinii enam ujuda, kuna nüüd on lained suured ka hommikuti, tihti sajab vihma ja kaldale on uhutud igasugu prahti. Imelik, et eelmisel aastal oli kuidagi hoopis teistmoodi november, aga no Eestis on ju ka igal aastal talv erinev. Mulle meeldib aga, et Troim ka koos minuga seal jõusaalis käib. Ma arvan, et pool tundi on talle täiesti piisav natuke oma selga venitada ja käelihaseid pingutada.



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar